Tips, Tools
& Trends

Leer hoe jij meer kan halen uit jouw marketingbudget.

Methodologie voor Succesvolle Marktbenadering: Een Gids

Methodologie voor Succesvolle Marktbenadering: Een Gids

In een wereld van voortdurende verandering en toenemende concurrentie is een grondige marktanalyse van cruciaal belang voor het succes van elk bedrijf. Of je nu een ...

Image Description

Methodologie voor Succesvolle Marktbenadering: Een Gids

In een wereld van voortdurende verandering en toenemende concurrentie is een grondige marktanalyse van cruciaal belang voor het succes van elk bedrijf. Of je nu een ...

Image Description

Stop met geautomatiseerde campagnes voor je dit hebt gedaan!

Performance Max, Sales Campagnes en meer… Veel adverteerders vertrouwen op de "kennis" van Google en Meta (o.a. bekend van Facebook & Instagram). Beide bedrijven ...

Image Description

Een sterke ROAS in 2023

Hoe Grote e-commerce namen in 2023 zorgen voor een sterke ROAS (en jij kan het ook) Wat is ROAS? De afkorting ROAS staat letterlijk voor Return On Ad Spend. H...

Image Description

Universal Analytics stopt na 1 juli 2023 met data verzamelen

Universal Analytics heeft zijn beste tijd gehad. There, we said it. Jarenlang hebben marketeers geprofiteerd van de inzichten die de software ons bood en waren de st...

Image Description

Data verzameling zonder Third Party Tracking Cookies

In de online marketingwereld wordt er vaak gebruik gemaakt van Third-Party cookies. Via Third-Party cookies ontvangen derde partijen informatie over jouw websitebezo...

Image Description

Google Ads met Uptmz: Dit zijn de voordelen!

Je wilt graag een goede Google Ads campagne opzetten voor je bedrijf, maar je hebt hier nog geen ervaring mee. Zelf Google Ads onder de knie krijgen kost veel tijd e...