Goede resultaten beginnen bij nauwkeurige metingen
Verhoog het rendement van jouw website
Genereer meer leads en ontmoet nieuwe klanten aan de hand van online marketing.
Neem vandaag contact op met Conversie Company en ontvang vrijblijvend advies.
- Bereik voldoende gebruikers
- Verhoog het conversievolume
- Maximaliseer de conversiewaarde
Genereer meer omzet met winstgevende klantrelaties!
Laat bezoekers waarde toevoegen aan jouw onderneming
Wat is een conversiepercentage?
Een conversie is een handeling die een bezoeker op jouw website kan uitvoeren die belangrijk is voor jouw bedrijf. Voorbeelden hiervan zijn onder andere:
- Een bestelling plaatsen in de webshop
- Contact opnemen om een afspraak in te plannen
- Een reservering plaatsen
- Een profiel aanmaken op jouw website
De conversieratio is de verhouding tussen het aantal conversies en het aantal bezoekers van jouw website. Succesvolle websites hebben doorgaans dan ook een hogere conversieratio!
Verhoog jouw conversieratio
Conversie optimalisatie is meer dan A/B testing.
Bekijk op welke wijzen wij de informatie verzamelen om jouw website meer omzet te laten genereren.
Expert Consult
Conversie optimalisatie advies op basis van verzamelde data.
User replays
Vind elementen die twijfel bij bezoekers veroorzaken door sessies van bezoekers in beeld te brengen.
User-tests
Vraag de doelgroep opdrachten uit te voeren en hun gedachtegang uit te spreken.
Klantenpanels
In gesprek met jouw klant achterhalen we verwachtingen en ervaringen.
User Surveys
Stel enquĂȘtevragen aan websitebezoekers en klanten om direct bruikbare feedback te verzamelen.
User Experiments
A/B of multivariate testing is een veelgebruikte methode voor sites met grote volumes.