Van der vliet Osteopathie

www.vandervlietosteopathie.nl

Uitdaging:

Osteopaat Van der Vliet wilde op zijn nieuwe locatie meer naamsbekendheid en een betere vindbaarheid verkrijgen, opdat hij nieuwe cliƫnten aan kon trekken.

Gezien de doelstelling zich voornamelijk fixeerde op de korte termijn (waarbij het probleem voor de lange termijn direct opgelost zou worden), adviseerden wij een Google Ads traject.

De opdrachtgever besloot echter liever zijn geld te besteden aan mensen dan aan machines en koos daarom voor een zoekmachine optimalisatietraject.

Oplossing:

Na het instellen van de data tracking zijn we begonnen met een zoekmachine optimalisatie traject van 6 maanden. Door de huidige webteksten te herschrijven en de interne linkstructuur te optimaliseren konden we al in een vrij vroeg stadium redelijke 'quick wins' behalen.

In de maanden daarna zijn we voornamelijk bezig geweest met het opbouwen van backlinks om de rankings te verbeteren en verstevigen. Ook hier zijn de resultaten positief geweest.

Na 6 maanden bleek de agenda van de opdrachtgever vol genoeg voor de komende periode en is besloten de activiteiten te pauzeren.

Resultaat:

  • Data tracking ingesteld voor een beter inzicht in het gedrag en de behoeften van de doelgroep
  • 25% meer traffic via Google binnen 3 maanden, na 6 maanden was dit 40%.

Stel een vraag via WhatsApp!

Vrijblijvend advies op maat ontvangen?

Scan de code en stel via WhatsApp jouw vraag aan Conversie Company.

Start een WhatsApp chat