WEBDATA ANALYTICS

VERKRIJG NIEUWE MARKETINGINZICHTEN


Web Analytics is het analyseren van de verzamelde gegevens op jouw website met behulp van tools zoals bijvoorbeeld Google Analytics. De verzamelde consumer- of userdata wordt gebruikt voor het creëeren van vernieuwde consumer insight, zodat nieuwe campagnes beter op de doelgroep afgesteld kunnen worden.
Om dit traject in goede banen te leiden de volgende processen van belang:
Bepalen van KPI's
Tijdens het eerste gesprek zullen we op zoek gaan naar jouw doelstellingen en KPI's waarmee jij het succes van jouw website kan meten. Aan de hand van deze set meetbare targets is het vervolgens aan ons om de analyse uit te voeren.
Op deze manier proberen we nieuw inzicht te krijgen in de keuzen en afwegingen die jouw bezoekers maken.
De Analyse
Op basis van deze analyse verzorgen wij een rapportage waarin de huidige scores van de vooraf bepaalde KPI's worden besproken naast een uitgebreide profielschets van de bezoekers van jouw pagina. Deze waardevolle informatie en inzichten kan jij gebruiken voor toekomstige strategiën en campagnes.
De Outcome
Indien je graag eens ziet wat wij met deze data zouden kunnen ondernemen verwijzen we je graag naar de pagina's over conversie-optimalisatie en content-optimalisatie.
In 2018 wordt het privacybeleid van uw website en de omgang met verzamelde data belangrijker dan ooit. Wij zullen u dan ook adviseren op dit gebied en zorgen er ten alle tijden voor dat onze samenwerking voldoet aan alle eisen die de EU hier aan stelt.

Geholpen door professionals met Google certificaten.

Verkrijg nieuwe inzichten die kunnen leiden tot nieuwe marketingideeën, zowel online als offline.

Naast advisering en uitvoering verzorgen wij ook Analytics trainingen & workshops voor jouw personeel.

Een vraag stellen of afspraak plannen? Neem direct contact op via info@conversiecompany.nl.

Direct contact opnemen?